Onko yrityksesi vuoden 2025 Roosa nauha -kumppani?
Viime vuoden historiallinen keräyspotti 5,3 miljoonaa euroa saavutettiin pitkälti yritysyhteistyön ansiosta. Myös yritykset hyötyivät lukuisin eri tavoin Suomen suurimmasta ja suosituimmasta keräyksestä syövän voittamiseksi. Tule mukaan tukemaan suomalaista syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita sekä heidän läheisiään!
Valitse sopiva kumppanuustaso:
Pääkumppanuus 100 000 €
Räätälöimme Roosa nauhan pääkumppanuuden sopimaan yrityksesi tarpeisiin. Pääkumppanuus mahdollistaa muun muassa nauhojen myynnin, näkyvyyden kampanjamainonnassa sekä yhteistyön tuotteisiin ja palveluihin liittyen. Pääyhteistyökumppanuuteen sisältyy myös 500 kappaletta Roosa nauhoja henkilökunnallesi.
Kumppanuus 50 000 €
Tämä Roosa nauha -kumppanuustaso on tarkoitettu yrityksellesi, jonka liikevaihto on yli 10 miljoona euroa ja haluat osallistua kampanjaan myymällä Roosa nauha -brändättyjä tuotteita tai palveluita. Myynnillä voit kerryttää kumppanuustason lahjoitusta, joka on tässä tasossa minimissään 50 000 euroa. Tähän kumppanuustasoon sisältyy myös 100 kappaletta Roosa nauhoja henkilökunnallesi.
Kumppanuus 15 000 €
Tämä Roosa nauha -kumppanuustaso on tarkoitettu yrityksellesi, jonka liikevaihto on korkeintaan 10 miljoona euroa ja haluat osallistua kampanjaan myymällä Roosa nauha -brändättyjä tuotteita tai palveluita. Myynnillä voit kerryttää kumppanuustason lahjoitusta, joka on tässä tasossa minimissään 15 000 euroa.
Kumppanuustaso sopii myös yritykselle, joka ei halua liittää kumppanuutta tuote- tai palvelumyyntiin, mutta haluaa käyttöönsä Roosa nauha -brändin, kuten nimen ja logon, yrityksen viestinnällisiin ja markkinoinnillisiin tarkoituksiin.
Tähän kumppanuustasoon sisältyy myös 50 kappaletta Roosa nauhoja henkilökunnallesi.
Yleistä kumppanuuksista ja kampanja-ajan myynnistä
Jokaisesta kumppanuustasosta solmitaan sopimus, jossa määritellään yrityksellesi räätälöidyt yhteistyön yksityiskohdat.
Mikäli yritykselläsi on myynnissä kampanjatuotteita tai -palveluita, määritellään sopimuksessa myös myyntiin liittyvä lahjoitusosuus, joka on vähintään 10 % tuotteen hinnasta sekä tuotteiden tai palveluiden myyntiaika.
Jokaiseen kumppanuuteen sisältyy kumppanuustason mukaiset määrät Roosa nauhoja yrityksesi henkilökunnalle. Kumppanina voit myös tilata ennakkoon suuremman määrän henkilökuntanauhoja.
Ota yhteyttä:
Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
+358 50 448 8324
[email protected]
Yritystukijuus 200-14 999 €
Voit ryhtyä Roosa nauhan yritystukijaksi tekemällä kertalahjoituksen tai järjestämällä tempauksen joko Roosa nauha kampanja-aikana tai muuna yrityksellesi sopivana aikana. Lue lisää yritystukijuudesta täällä.
Lisätietoja:
Milena Zaremba
Asiakkuusvastaava
+358 50 571 6440
[email protected]
6 syytä lähteä mukaan Roosa nauha -keräykseen
Jätä yhteystietosi ja lataa opas menestyksekkään yritysyhteistyön periaatteista. Pääset kurkistamaan mahdollisuuksia, joita yhteistyö tarjoaa yrityksellesi.
Roosa nauha -kumppaneiden kokemuksia
”Meille on tärkeää tehdä pitkäjänteistä ja merkityksellistä avustustyötä. Asiakkaamme osaavat jo odottaa vaaleanpunaisia SINI-siivousvälineitä ja -kuivaustelineitä. Kuluttaja voi osallistua kampanjaan ostamalla tuotteita, joita arjessa joutuu muutenkin uusimaan ja ostamaan kuten tiskiharjat tai keittiöliinat. Roosa nauha -kampanja on Sinituotteella koko henkilökunnan yhteinen juttu tuotteiden suunnittelusta ja valmistamisesta aina myyntiin ja markkinointiin saakka. Tämän vuoksi olemme myös joka vuosi hankkineet koko henkilökunnalle Roosa nauha -rusetit.” Toimitusjohtaja Johanna Hamro-Drotz, Sinituote
”Haluamme olla brändi, josta asiakkaat voivat olla ylpeitä ja tämä yhteistyö onkin vahvistanut meidän sidettä niin kuluttajiin kuin yhteistyökumppaneihin. Roosa nauha -keräyksellä on pitkät perinteet ja kampanjaa tehdään rautaisella ammattitaidolla. Tämä antaa myös yritykselle vapauden suunnitella yhteistyön ja toteutukset juuri omista lähtökohdista.” Myyntijohtaja Teemu Jutila, SodaStream Suomi
”Yrityksille voin lämpimästi suositella Roosa nauha -kumppanuutta. Syöpä koskettaa niin monia, lähes jokaista suomalaista. Ihmiset haluavat olla tässä mukana.” Liisa Myllylä, Kesko
Tutkitusti suomalaisten suosituin lahjoituskohde
Taloustutkimuksen Hyväntekeväisyys 2022 -tutkimuksen mukaan Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde 45 tunnetuimman yleishyödyllisen järjestön ja keräyksen joukossa.* Sairauksien parantaminen ja hoitomenetelmien kehittäminen on teemana suomalaisten mieluisin lahjoituskohde.
Vaaleanpunaisen kampanjan menestyksellä on lopulta vain yksi yhteinen päämäärä: se, että meistä jokainen voi saada parasta mahdollista syöpähoitoa Suomessa.
*Taloustutkimuksen Hyväntekeväisyys 2022 -tutkimus.
Tutkitusti merkittävää yhteistyötä ja kilpailuetua
Tutkimme myös itse säännöllisesti Roosa nauha -yritysyhteistyön vaikuttavuutta ja tuloksia, jotta voimme tarjota kumppaneillemme sekä Roosa nauha -yhteistyöstä kiinnostuneille yrityksille luotettavaa ja ajankohtaista tietoa.
Aula Research: Roosa nauha -kuluttajatutkimuksen mukaan Roosa nauha -keräys on suomalaisten suosituin lahjoituskohde 45 tunnetuimman järjestön ja keräyksen joukossa. Lisäksi Roosa nauha -kumppanin kampanjatuotteen ostaminen on suomalaisille mieluisin tapa osallistua keräykseen. Roosa nauha -keräykseen osallistuminen tarjoaakin yrityksille tutkitusti merkittävää kilpailuetua.
Roosa nauhasta kasvoi Sinituotteen onnistunein hyväntekeväisyysyhteistyö
Sinituote on ollut Roosa nauhan kumppanina vuodesta 2010 lähtien. Moni kuluttaja osaa yhdistää Roosa nauhan juuri Sinituotteeseen ja heidän keräystuotteensa huomataankin erityisen hyvin lokakuun aikana. Mitkä tekijät ovat onnistuneen Roosa nauha -kumppanuuden taustalla?
Kauppias Sari Laurila: Vaikea haimasyöpä selätettiin uusilla hoidoilla
Jo yli 30 vuotta kauppiaana työskennellyt Sari Laurila nauttii työstään. Sari ja hänen miehensä työskentelevät yhdessä K-market Villilässä Tampereella. Myös heidän aikuiset poikansa ovat valinneet uran kauppiaina. Muutama vuosi sitten syöpä pysäytti aktiivisen ja ahkeran Sarin.
Yrityksille: Syöpätutkimus romahtaisi ilman säätiöiden rahoitusta
Toni Seppälä on huippututkija, palasi muutama vuosi sitten Yhdysvalloista kotimaahan – mukanaan painavaa asiaa suolistosyöpien torjunnasta. Tutkimuksen tulevaisuus Suomessa huolettaa Seppälää. Rahoitusleikkaukset heikentävät syöpätutkimuksen mahdollisuuksia.
Yhteistyön periaatteet
Syöpäsäätiön tavoitteena on edistää syöpätautien tieteellistä tutkimusta ja syövän ehkäisyä sekä levittää tietoa syöpäriskiä vähentävistä, terveellisistä elämäntavoista. Tavoitteena on myös taata riittävästi tukipalveluita syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.
- Meille on tärkeää, että voimme jakaa yrityskumppaniemme kanssa yhteisen näkemyksen suomalaisten terveyden edistämisen ja syöpätutkimuksen tukemisen tärkeydestä.
- Syöpäsäätiö tekee yritysten kanssa yhteistyössä toteutettavaksi sovituista asioista kirjalliset sopimukset.
- Syöpäsäätiö ei solmi yritysten kanssa sellaisia sitoumuksia, joita ei voisi julkistaa.
- Syöpäsäätiö on täysin riippumaton toimija ja korostamme, että yhteistyökumppanimme eivät vaikuta Syöpäsäätiön varojen käyttöön tai viestintään.
- Syöpäsäätiö noudattaa ja edellyttää yhteistyökumppaneiltaan tuotehankinnoissa eettisiä periaatteita, jotka perustuvat Kansainvälisessä Työjärjestössä (ILO) hyväksyttyihin työelämän perusoikeuksiin, YK:n ihmisoikeuksien julistukseen ja lapsen oikeuksien yleissopimukseen.
- Syöpäsäätiö tekee yhteistyötä pääsääntöisesti pitkään toimineiden, vakiintuneiden yritysten kanssa.
- Syöpäsäätiö ei tee yhteistyötä alkoholi-, tupakka- ja aseteollisuuden eikä luontaistuotealan yritysten kanssa.
Lue lisää Roosa nauha -keräyksen vastuullisuudesta.
Ehdota Roosa nauha -yhteistyötä
Marika Salonen
Yritysyhteistyön päällikkö
+358 50 448 8324
[email protected]
Milena Zaremba
Asiakkuusvastaava
+358 50 448 8324
[email protected]
Syöpäsäätiö on Suomen suurin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja. Lahjoituksilla tuetaan myös syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Syöpäsäätiö muodostaa yhdessä Suomen Syöpäyhdistyksen ja Syöpärekisterin kanssa Syöpäjärjestöt.