Avoin työpaikka: markkinointiviestinnän asiantuntija Syöpäsäätiöön
Syöpäjärjestöt hakee Syöpäsäätiöön markkinointiviestinnän asiantuntijaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.
Tervetuloa vauhdikkaaseen tiimiimme, joka työskentelee viihtyisissä toimitiloissa Helsingin Vallilassa. Tarjoamme näköalapaikan rakentaa arvostettuja brändejä ja kartuttaa varoja suomalaisen syöpätutkimuksen hyväksi.
Tehtävän kuvaus
Työskentelet Syöpäsäätiön varainhankintatiimissä ja vastaat Syöpäsäätiön ja Roosa nauha -keräyksen sosiaalisen median pääkanavista. Lisäksi teet eri kampanjoihin ja varainhankintatuotteisiin liittyvää sisällöntuotantoa esimerkiksi uutiskirjeiden ja haastatteluiden muodossa. Toimit markkinointipäällikön alaisuudessa
Vastuut tarkemmin:
SOME
- Vastaat Syöpäsäätiön ja Roosa nauhan IG ja FB-kanavien orgaanisesta näkyvyydestä. Työsi sisältää sisältöjen suunnittelun ja julkaisun. Kampanja-ajankohtina saat myös mainostoimiston tuottamaa sisältöä julkaistavaksi.
- Muu sometiimi vastaa B2B-sometuksesta ja maksetusta näkyvyydestä, muuten saat kehittää ja toteuttaa Syöpäsäätiön missiota somekanavissa.
- Haemme henkilöä, jolla on sisäinen palo etsiä keinoja tavoittaa lahjoittajia somekanavien kautta. Etsimme henkilöä, jolla on kokemusta kampanjoinnista sekä tavoitteiden ja mittarien asetannasta.
MUU SISÄLLÖNTUOTANTO
- Yksi keskeinen sisällöntuotannon kokonaisuus on uutiskirjeet, joita asiantuntija tekee sekä Syöpäsäätiön että Roosa nauha-keräyksen brändeille.
- Uutiskirjeiden lisäksi markkinointiviestinnän asiantuntija tuottaa ja vie sisältöjä verkkoon esim. syöpätutkimuksesta tai eri varainhankintatuotteista, kuten testamentista.
- Sisältöjen teko sytyttää etsimämme henkilön ja hän ymmärtää sekä markkinoinnin että viestinnän lähtökohdat. Hän ymmärtää verkon lainalaisuudet ja sen, mitä verkkoon tuotettu sisältö edellyttää menestyäkseen. SEO ja työskentely datan pohjalta ovat hänelle arkipäivää.
Edellytämme:
- Minimissään 5 vuoden vastuutehtäviä somen hyödyntämisestä ammattimaisesti.
- Olet tehnyt töitä joko organisaatioviestinnän tai lahjoittaja/asiakaspolun parissa aikaisemmin.
- Kokemusta sisällöntuotannosta eri kanaviin. Kuvankäsittely ja videoiden kevyt editointi ovat ehdotonta plussaa.
- Kokemusta markkinoinnin tai kampanjoinnin kentältä, esim. varainhankinnasta.
- Ruotsinkielen taito olisi upea juttu – ei tosin pakollinen!
- Kokemusta WordPressistä, Marketing Cloudista tai vastaavista alustoista.
Tehtävä on uusi ja muotoutuu hakijan vahvuuksien mukaan. Parhaiten tehtävä soveltuu junioritason asiantuntijalle, jolla on minimissään viiden vuoden työkokemus vastaavanlaisista, itsenäisistä tehtävistä. Tapaamme toimistolla vähintään kahtena päivänä viikossa ja kampanja-ajankohtina kalenteri täyttyy tarvittaessa joka päivä lähityöskentelystä.
Vuosittain tarjoamme 400 euron arvoisen kulttuuri-, hyvinvointi-, liikuntaetuuden sekä mahdollisuuden käyttää viikoittain yksi tunti työaikaa liikuntaan.
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antavat markkinointipäällikkö Anu Koikkalainen, p. 050 3274 923, 29.11. klo 13-14 tai 15-16 ja viestintäpäällikkö Carita Päivänen, p. 050 5905 415, 3.12 klo 14-16.
Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 8.12. mennessä.
Syöpäjärjestöillä tarkoitetaan Suomen Syöpäyhdistyksen, Syöpärekisterin ja Syöpäsäätiön muodostamaa kokonaisuutta.
Suomen Syöpäyhdistys ry on maamme suurimpia kansanterveys- ja potilasjärjestöjä ja syöpäepidemiologista tutkimusta tekevän Suomen Syöpärekisterin ylläpitäjä. Suomen Syöpäyhdistykseen kuuluu jäseninä 12 alueellista syöpäyhdistystä ja kuusi valtakunnallista potilasjärjestöä. Syöpäjärjestöjen keskustoimistossa työskentelee noin 100 henkilöä.
Syöpäsäätiö on suurin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja Suomessa. Lahjoitusvaroin toimiva säätiö tukee kotimaista syöpätutkimusta sekä tarjoaa tukea ja neuvontaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Syöpäsäätiöllä on ollut merkittävä vaikutus syöpätutkimuksen ja syöväntorjunnan kehittymiseen Suomessa.